Ambasadorzy

Nasze Ambasadorki

Anna Widomska

Mam na imię Anna, jestem studentką V roku psychologii. Pracuję z młodzieżą w Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego oraz na oddziale psychiatrycznym dla dzieci i młodzieży w Lublinie.

Doskonałą dla mnie okazją do uważnego poznawania siebie są samodzielne, ale również towarzyskie, wędrówki górskie, szczególnie w paśmie Karpat.

Martyna Merwa – Klocek

Nazywam się Martyna Merwa- Klocek. Z wykształcenia jestem psychologiem, doradcą zawodowym i socjoterapeutką, w trakcie procesu certyfikacji na terapeutę PSR. Na co dzień pracuję w jednym z lubelskich liceów, ośrodku psychoterapii „Imago” oraz Fundacji Inicjatyw Rozwojowych „Inspira”.

Moje zawodowe doświadczenia pokazują, że uważność to coś o czym współczesny świat zapomniał, a ja chciałabym pomóc młodym ludziom odnaleźć ją na nowo. Jestem pewna, że dzięki temu będą lepiej rozumieć siebie i swoje potrzeby, a co za tym idzie łatwiej odnajdować się w tym szalonym świecie.

Dzięki szkoleniu zyskałam kilka narzędzi do wspierania młodych ludzi. Polecam to szkolenie szczególnie tym, którzy mają już jakąś wiedzę na ten Mindfulness.

Renata Kowalik

Nazywam się Renata Kowalik, pracuję w III Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Integracyjnymi w Starachowicach. Jestem pedagogiem szkolnym.

Moją pasją jest spacerowanie w pięknych miejscach wśród  natury, lubię oglądać obrazy impresjonistów i tańczyć oraz prowadzić pasjonujące dyskusje  z przyjaciółkami. 

Szkolenie dla edukatorów pogłębiło moją wiedzę na temat uważności. Prowadzące, Weronika i Noemi, stworzyły klimat bezpieczeństwa, akceptacji, otwartości i empatii. Była okazja do praktycznych ćwiczeń i uczenia się przez przeżywanie. 

Aneta Teterycz

Jestem nauczycielką języka polskiego w III Liceum Ogólnokształcącym im. Unii Lubelskiej w Lublinie, a także coachem i tutorem.

Spotkałam niesamowite kobiety – nauczycielki, psycholożki, pedagożki, a przede wszystkie pasjonatki rozumiejące potrzeby młodzieży i wyzwania współczesnego świata. Rozmowy i wymiana doświadczeń z nimi to wartość bezcenna. Dobrze jest być wśród osób tak empatycznych i kreatywnych. Temat UWAŻNOŚCI utwierdził mnie w przekonaniu, że to jest dobry kierunek pracy z młodzieżą i sobą. 

Wioleta Kister – Jakubiak

Pracuję jako pedagog specjalny w zespóle Szkół Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie.

Na uczestnictwo w projekcie EDUważność zdecydowałam się dlatego, że zauważam, iż młodzież nie jest skupiona i zbyt uważna na samych sobie w dzisiejszym świecie. W swojej szkole chciałabym założyć Kącik Uważności.

Ewelina Pustówka

Jest animatorką czasu wolnego dzieci, młodzieży i seniorów. Edukatorką programową, liderką i społecznikiem. Założyła z koleżankami fundację rodzinną SIEMANKO, CIESZYN – w której pełni funkcję prezesa.

Bożena Bednarczyk

Jestem psychologiem, pedagogiem, psychoterapeutką. Od wielu lat pracuję w różnych placówkach oświatowych, obecnie Zespół Szkół KSW w Libiążu. Wciąż ucząc się – i dla młodzieży, i od młodzieży.

Poza pracą jestem dumną mamą i opiekunką szczeniaczka oraz czterech kotów. Lubię podróże i przyglądanie się światu oraz życiu, które nie przestają mnie fascynować, z coraz to nowej perspektywy.

Dzięki szkoleniu miałam możliwość znaleźć się we wspierającym i inspirującym kręgu kobiet z różnych szkół i rejonów kraju. Wymiana doświadczeń i poznanie odmiennych punktów widzenia były nieocenionym przeżyciem. Temat uważności ze wszech miar jest wart pogłębienia i to szkolenie zwróciło na niego moją uwagę.

Katarzyna Rzeszotarska

W Szkole Podstawowej i Liceum No Bell pracuję jako pedagog i psycholog. Prowadzę zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci i młodzieży, mające na celu wzmacnianie poczucia własnej kompetencji, pozwalające na poszerzenie samoświadomości, rozwijające empatię, pomocne w odkrywaniu swoich mocnych i słabych stron.

Program EDUważność jest dla mnie okazją do pogłębiania swojej wiedzy o Mindfulness i szukania nowych metod dla przekazywania jej moim uczniom. Dzięki tym zajęciom jeszcze lepiej zrozumieją jakie korzyści płyną z uważnego bycia tu i teraz, a także poprawią swoją koncentrację. 

Klaudia Socha

Nazywam się Klaudia Socha. Jestem nauczycielem geografii oraz pedagogiem terapeutą. Obecnie pracuję w IV Liceum Ogólnokształcącym im. Ignacego, Jana Paderewskiego w Kaliszu.

Udział w szkoleniu pozwolił mi poznać kolejne narzędzia, dzięki którym mogę pomóc sobie i młodzieży w utrzymaniu dobrego zdrowia psychicznego. Chwilom zatrzymania, refleksji, odnalezienia wewnętrznej siły, zrozumienia siebie i innych służą między innymi Karty Głębokiego Poznania, czy uważny oddech.

Katarzyna Kucharuk

Nazywam się Katarzyna Kucharuk, pracuję w Starogradzkim Autonomiczne Liceum Ogólnokształcącym.

EDUważność może stanowić narzędzie, które pozwoli młodzieży na chwilę zatrzymania, konsternacji i odnalezienia wewnętrznej siły. To szansa na odbycie podróży wewnątrz siebie.

Szkolenie podaje zarys EDUważności, daje materiały i wiedzę, ale nie narzuca sposobu  ich wykorzystania. Najfajniejszym narzędziem, które na pewno wykorzystam w swojej praktyce są Karty Głębokiego Poznania.

Małgorzata Jaworska

Nazywam się Małgorzata Jaworska. Jestem nauczycielem języka niemieckie i biologii w szkole przyszpitalnej w Starogardzie Gdańskim.

Udział w szkoleniu dał mi nowe perspektywy, aby wesprzeć dzieci w problemach emocjonalnych i pomóc im radzić sobie ze stresem. Szkolenie wzbudziło we mnie ciekawość tematu i chęć zagłębienia się w nim.

Edyta Fietkiewicz

Jestem nauczycielką języka angielskiego w IV Liceum Ogólnokształcącym im. Ignacego Jana  Paderewskiego w Kaliszu. Ukończyłam również Podyplomowe Studium Pomocy Psychologicznej w Poznaniu.

Zdecydowałam się na uczestnictwo w projekcie Eduważność, aby móc przekazać swoim uczniom kolejne narzędzia, które mogą wspomóc poprawę jakości każdej sfery ich życia.

Moją pasją od lat jest rozwój wewnętrzny, czyli praca nad sobą i zrozumienie funkcjonowania istoty ludzkiej we wszechświecie, który razem kolektywnie tworzymy. Poza tym uwielbiam pracę z gliną, czyli tworzenie ceramiki użytkowej oraz pracę w ogrodzie, gdzie uczę się żyć w harmonii z naturą i uprawiać własną żywność.

Szkolenie dla edukatorów było dla mnie jak spotkanie z najlepszymi przyjaciółmi, dzięki którym mogłam uporządkować swoją wiedzę na temat uważności i uzyskać narzędzia do pracy z młodzieżą. Cieszę się, że mogę zawsze liczyć na wsparcie ze strony organizatorek projektu jak i ich uczestniczek, jestem Wam  bardzo wdzięczna za wszystko.